luni, 21 mai 2012

lucruri Sharpay gratis

Free catel si rochie (Sharpay's Fabulous Adventure)

1) Dute la unul dintre aceste link'uri :
3proxy.de/ OR rxproxy.com/ OR kproxy.com OR proxy-de.stardoll-blog.de/OR mouseproxy.com 
2)Acum in bara proxy baga acest link:

www.stardoll.com/en/video/?videoId=6
3)Iesi de pe proxy si mergi la stardoll normal :)

63 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Imi pare foarte rau, Theo! Inseamna ca nu este compatabil acest proxy cu PC-ul tau. :x

      Ștergere
    2. Nu merge !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:((((((((

      Ștergere
    3. Sa stii ca nu merge deci ma bine nu mai pui!

      Ștergere
  2. Nu adevarul este ca voi va pastrati lucrurile pentru voi si prietenele voastre si la toti le spuneti ca nu merge la pc-ul sau . Sunteti niste mincinoase !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai foarte mare dreptate, dar s`ar putea ca lor chiar sa nu le fi mers, asa ca , mai bine le`ai crede. Pacatul lor daca au mintit, nu al nostru! :>

      Ștergere
  3. Vai ms e superrr . Dar eu am primit toate hainele nu doar acestea . Ciudat nu ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Inseamna ca tu ai facut ceva in plus, nu degeaba ti`au aparut toate :> Sa le porti fericita !

      Ștergere
  4. Mincinoaselor!!!Huuuu , sa va fie rusine!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu amm reusit si le doream atat demult am incercat pe tote blogurile! si nam nici-o ceva sharpey offfff ce rau imi pare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ba merge ! apropo frumos blog !

    RăspundețiȘtergere
  8. eu am primit un trofeu auriu cu o forma de rata cred la cap si cu casti si este de la radio disnep mai este ferta valabila?

    RăspundețiȘtergere
  9. eu nu am primit nick dar oricum s.m.t (super mega tare),

    RăspundețiȘtergere
  10. De unde ti-ai luat bretelele?

    RăspundețiȘtergere
  11. 1. Nu merge!
    2. Esti super,mega,extra URATA cu "U" mare!!
    3. Minti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ia las-o în pace!Tu ești urat/urata tot cu "U" mare cum Ii i-ai spus și administratorului blogului.Si,administratoarea blogului nu minte niciodată!

      Ștergere
    2. Bine ca esti tu frumusete rara;;). Mai bine sa nu fiu perfecta, decat sa fiu asa. Stii de ce? Pentru ca nimeni
      nu vrea un/o ingamfat/a ca prieten.;)

      Ștergere
  12. E adevarat nici mie nu mi-a mers poti sa te uiti pe sd meu sa vezi GoldRaluca2

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu toate merg. Poate ca oferta a expirat.

    RăspundețiȘtergere
  14. La mine a mers si sunt super tari, merci

    RăspundețiȘtergere
  15. ce pacat...la mine n-a mers....iti ador blogul apropo pe mine ma cheama amycany pe stardoll :D

    RăspundețiȘtergere
  16. anonim ce nume ai pe stradoll

    RăspundețiȘtergere
  17. pui te rog si adrese pentru machiaje nature face ??

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu merge da is destul de faine =) Kum te kheama in Stardoll? Pe mine PetyPetya

    RăspundețiȘtergere
  19. Haleluia ! a mers :* Sunt proxy-urile de vina uneori :) si daca nu respectii pasii nu o sa iti iasa .Multumesc sa mai faceti :)

    RăspundețiȘtergere
  20. pai cum sa va mearga pe cont la unii daca trebuie sa accesati pag. aia si nu va logati

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc mult ! Nu mi-au aparut alea , insa hainele pe care le-am primit sunt super :* !!

    RăspundețiȘtergere
  22. tu stii ce e aia:"a nu pacali oamenii" sau a "a fi cinstit" ? NU cred

    RăspundețiȘtergere
  23. pe care adresa merge sigur ??

    RăspundețiȘtergere
  24. Este ff draguta sa stii :D Mie nu stiu daca mi-au mers o sa ma duc in suite sa ma uit.. Uite aici suite-ul meu: http://www.stardoll.com/ro/user/
    Te pwp!

    RăspundețiȘtergere
  25. nu merge va irositi timpul digeaba ptr ca me am incercat akm o luna

    RăspundețiȘtergere
  26. nu merge! si mi le doream asa mult!!!!!!!mai ales cainele!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    RăspundețiȘtergere
  27. Mie mi-a mers. Imi place blogul tau la nebunie. Tine-o tot asa.

    RăspundețiȘtergere
  28. mie nu mia mers mai incerc bv un blog super ma bucur ca l-am gasit trebuia sa ne uitam la un video?dami cerere pe stardoll name dolls Aimee70

    RăspundețiȘtergere